Saturday, August 15, 2009

LIGA PIALA DEKAN FPI 09


Hamper kepada pemenang Liga Piala Dekan



Pingat emas,perak dan gangsa utk pemenang


juara bola jaring Liga Piala Dekan 09 dimenangi oleh Kelab Hujjah


Juara keseluruhan Liga Piala Dekan 09 dimenangi oleh Kelab Jannah
Salam ukhuwwah buat sahabat-sahabat...

Sekalung penghargaan diucapkan kepada semua ajk pelaksana Liga Piala Dekan 09 di atas usaha dan komitmen yang telah diberikan untuk menjayakan program ini..tidak lupa juga kepada para pemain yang banyak memberikan kerjasama kepada pihak urusetia utk kelancaran program tersebut..

Tahniah juga diucapkan kepada semua pemenang yang berjaya meraih pingat emas,perak dan gangsa dalam permainan bola sepak,sepak takraw dan futsal bagi muslimin manakala bola jaring,bola tampar dan badminton bagi muslimat..
Setinggi-tinggi penghargaan diucapkan kepada Kelab Jannah kerana berjaya menjadi pemenang keseluruhan Liga Piala Dekan 09 sekaligus berjaya memiliki piala pusingan Liga Piala Dekan untuk tahun 2009 ini.
Syukran jazilan kepada semua....

2 comments:

  1. byknye medal..bestnye klu dpt kmpl byk cmtu..

    ReplyDelete
  2. Salam,tahniah diucapkan kepada sahabt2 yang memberi komitmen yg sepenuhnya ,sepnjang Prgram Liga Piala Dekan,khusus peserta daripada Jabatan Al-Qur'an n As-SunnAH.(JANNAH)...YG berjaya merangkul Juara merngkap pemenang Piala Pusingan...2009...kli ini,,,ana merasa gembira sekali dan bersyukur atas kejayaan sahabat2,,,,bukn jannah sahaja malah daripada jabatan lain juga,Semoga pertandingan sukan seperti ini dapat diteruskan jagi dan dimajukan pada masa akan datang...Majulah Sukan di FPI...SYUKRAN.

    ReplyDelete