Sunday, October 13, 2013

~ Interaksi Bersama Mahasiswa Tahun 1 ~


Bismillahirrahmanirrahim…
Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah setinggi kesyukuran dipanjatkan kehadratIlahi, selawat dan salam ke atasj unjungan besarNabi Muhammad s.a.w, ahli keluarga dan para sahabat baginda.

Pada 23 September lalu bersamaan 17 Zulkaedah 1434 H, telah berlangsung program Interaksi Mahabbah FPI sesi 2013/2014. Setinggi-tinggi penghargaan diucapkan kepada saf kepimpinan Persatuan Mahasiswa Fakulti Pengajian Islam atas kerjasama tidak terhingga yang telah diberikan.

Program Interaksi Mahabbah ini merupakan salah satu program tahunan PMFPI yang diadakan bagi meraikan pelajar-pelajar tahun 1 FakultiP engajian Islam UKM serta untuk memperkenalkan saf kepimpinan PMFPI. Selain itu, ianya juga merupakan antara program terawal persatuan pada sesi kali ini.

Antara objektif utama program ini diadakan adalah bertujuan untuk mengeratkan silaturrahim antara saf kepimpinan PMFPI dan adik-adik tahun satu yang baru mengenali alam kampus sekaligus bagi memudahkan urusan mereka dalam sebarang masalah yang timbul. Mereka juga didedahkan dengan beberapa program persatuan yang boleh mereka sertai. Alhamdulillah, program ini telah mendapatsambutan yang menggalakkan daripada pelajar-pelajar tahun 1 dengan kehadiran yang memberangsangkan.

Izharnya, program ini dilihat sebagai salah satu medium utama bagi memperkenalkan barisan pimpinan sekaligus mengeratkan hubungansilaturrahim. Harapan kami agar program interaksi ini dapat membantu para pelajar tahun 1 dalam menjalani kehidupan yang lebih baik di alam kampus ini. Segala kerjasama samaada secara langsung atau tidak langsung dari semua pihak kami dahului dengan ucapan terima kasih.

Jazakumullahkhairankathira.

#Bersama Merealisasikan Bi'ah Solehah
#Semoga Program dan aktiviti yang dirancang berjalan dengan lancar

.:: Islam Pemangkin Generasi Tarbawi ::.
Persatuan Mahasiswa Fakulti Pengajian Islam sesi( PMFPI) 13/14

- Sesi Pendaftaran Peserta -

   - Barisan Pimpinan PMFPI sesi 13/14 Muslimin -


- Barisan Pimpinan PMFPI sesi 13/14 Muslimat-
-Sesi bersama MPP PMUKM
Tuan Zul Ajma-


- Sesi Pengenalan Pimpinan dan Program akan datang -
- Adik-adik Tahun 1 FPI-
-Peserta yang hadir-
-Jamuan makan bersama VIP ( Tuan Zul Ajma, MPP PMUKM) -

No comments:

Post a Comment