Thursday, September 15, 2011

Alu-aluan Pengerusi Majlis Eksekutif


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Alhamdulilah atas kemurahan rezeki yang diberikan olehNya, masih lagi kita dapat memenuhi tuntutan kehidupan. Pertama kalinya marilah kita rafakkan kesyukuran terhadap terhadap Ilahi di atas nikmat islam dan Iman. Selawat dan salam ke atas junjungan kita, Nabi Muhammad S.A.W kerana dengan perjuangan dan kesabaran bagindalah kita semua dapat merasai nikmat islam pada hari ini.


Saya sebagai wakil dari pihak Majlis Eksekutif PMFPI mengucapkan tahniah dan ahlam wasahlam kepada mahasiswa/i tahun 1 sesi 2011/2012.


Sebagai seorang Mahasiswa/i pengajian islam, akhlak dan perilaku mestilah dipelihara, ikhtilat sesama kita mestilah dijaga dan menjadi kewajipan kepada kita semua mengerjakan yang baik, serta menolak perkara mungkar disamping kita dijadikan qudwah hasanah bagi Mahasiswa/i yang lain.
Untuk pengetahuan Mahasiswa/i sekalian, Majlis Eksekutif dipengerusikan oleh TYDP PMFPI dan dianggotai oleh YDP 5 kelab jabatan iaitu kelab hujjah, kuffah, nahdah, jannah dan jakma .

Sebagai makluman mahasiswa/wi sekalian, tujuan penubuhan Majlis Eksekutif PMFPI adalah untuk merapatkan hubungan silaturahim mahasiswa/wi antara sesama kelab jabatan disamping melicinkan dan menyelaraskan segala program yang dianjurkan oleh kelab jabatan dan juga PMFPI.

Sehubungan dengan itu, di pihak Majlis Eksekutif memerlukan sokongan dan juga komitmen daripada mahasiswa/wi khususnya untuk sesi 2011/2012 supaya segala program yang disusun dan yang dilaksanakan dapat berjalan dengan lancar dan sempurna.
Sekian, Wassalam.

No comments:

Post a Comment