Saturday, July 24, 2010

Perutusan Naib Yang Dipertua II PMFPI






Noor Hiluani Bt Shafie
Naib Yang Dipertua II Persatuan Mahasiswa Fakulti Pengajian Islam PMFPI.
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..
Salam ukhuwah dan salam mahabbah diucapkan kepada semua Mahasiswa/i Fakulti Pengajian Islam terutamanya kepada sahabat-sahabat dan adik-adik tahun 1. Alhamdulillah, sahabat-sahabat sekalian telah terpilih untuk meneruskan perjuangan di medan perbukitan ilmu UKM amnya dan Fakulti Pengajian Islam khususnya.
Masih belum terlambat untuk saya mewakili barisan kepimpinan PMFPI terutama kepimpinan muslimat untuk mengucapkan selamat datang kepada sahabat-sahabat sekalian terutama sahabat-sahabat muslimat.
Semoga dengan kehadiran sahabat-sahabat ke FPI ini dapat membantu kami dalam melaksanakan aktiviti-aktiviti yang bakal diadakan pada masa akan datang.
Terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada semua mahasiswa/i tahun 1 yang telah berdaftar sebagai ahli Persatuan Mahasiswa Fakulti Pengajian Islam (PMFPI) pada Minggu Pengenalan Persatuan Pelajar (M3P) yang baru berakahir pada 23 julai 2010. Diharapkan agar sahabat-sahabat yang masih belum berdaftar dengan PMFPI bolehlah berbuat demikian di bilik PMFPI yang terletak di aras 2 Fakulti Pengahjian Islam berhadapan dengan makmal komputer FPI.
Terima kasih juga diucapkan kepada sahabat-sahabat yang telah menghadiri taklimat Hal Ehwal Pelajar bersama Kedekanan di DK3f201 FSSK pada 21 Julai 2010. Semoga input yang diperolehi pada malam tersebut dapat membantu sahabat-sahabat sepanjang menuntut ilmu di UKM.
Jika ada sebarang permasalahan atau pertanyaan, sahabat-sahabat bolehlah menghubungi kami barisan kepimpinan PMFPI Fakulti Pengajian Islam.

No comments:

Post a Comment